onsdag, januari 24, 2007

Bättre än förut




Äntlige
n har det fallit ner snö i Göteborg. Jag som i princip hade gett upp hoppet om att se de där vita flingorna. Nu är det så vackert ute, allt är vitt och det känns som att det är mycket ljusare ute. Å jag behövde se lite vitt ute för jag är så trött på att allt ska vara sådär mörkt och tråkigt. Ja vi borde ha snö och kallt hela hösten och skippa det där blåsiga och regniga skitet. Nu börjar saker kännas mycket bättre igen. Allt det här med skolan gjorde mig bara deppig och det vill jag inte vara. Det är verkligen en lättnad att inte behöva gå dit igen. Jag får i och för sig gå till ams istället men det är helt ok än så länge. De jag har träffat har varit trevliga och förhoppningsvis behöver jag inte gå dit så länge till. Å vad jag håller tummarna för det där A och hennes pojkvän tipsade mig om. Jag börjar förstå att kontakter är allt! Idag var jag på ams för tredje gången och de skulle kolla igenom mitt cv för att se om det behövde förbättras. Till min förvåning så tyckte den trevliga kvinnan att mitt cv var jätte bra. Det roligaste var att hon pratade med mig max fem minuter och med de andra i minst tjugo. Jag tar det som något positivt i alla fall. Tar och lägger upp några bilder från igår när jag var ute och fotograferade.