lördag, januari 27, 2007

Lördag


och det är helg! Sista helgen innan jag börjar jobba. Det känns lite konstigt, jag som har vant mig vid att ta det lugnt på morgonen. På måndag är det dock lite speciellt för jag ska på en intervju kl 11. Därför börjar jag efter lunch. Jag ska tydligen få sitta med en tjej som heter Gabriella första dagen. Hihi lite kul att hon har just det namnet :) Då måste hon vara snäll! :P
Åh nej nu är klockan halv tolv och det är dags att börja städa här hemma. Jag och Gizzmo som är bortbjudna till min faster vid 14. Vi får väl se hur det går att promenera dit. Tänk er själva att gå och bära på en 4 kg tung katt ( som antagligen väger betydligt mer) i en halv timme om vi inte går fel. Ok det kunde ha varit betydligt värre.
När vi väl är hemma måste jag bege mig till M:s jobb borta vid Bäckebol. Åh det är så långt dit och det är en hemsk tanke att bara åka den där buss X mot IKEA.

Vad ska ni hitta på idag?

Dags för städning då!

2 Comments:

Blogger denise said...

Åh, du har fått jobb! grattis!!!
nu är jag nyfiken,vad blev det för något?

lördag, 27 januari, 2007  
Blogger Ella said...

JAA! :) Tack så mycket!
Det blev jobbet inom kundtjänst. Kan berätta mer sen.

lördag, 27 januari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home